Повернутися до звичайного режиму

Замечательная эпоха "Окружающий мир"

На минувшей неделе у учеников Вальдорфской параллели "Дивосвіт" (школа №94) прошла эпоха Окружающего мира - интегрированные уроки на свежем воздухе - благо, погода замечательная. Дети съездили в Саржин яр (самые смелые даже купались) и в Ботанический сад Университета им.В.Н.Каразина - там прослушали замечательную экскурсию, смогли увидеть и почувствовать красоту растений весеннего цветения! Несомненно, такие уроки приносят гораздо больше навыков, знаний и запоминаются намного лучше, чем ботаника по учебнику.

До Дня цивільного захисту: як захиститись від "повсталих" стихій

Маленька дитина знає, що в нашому світі співіснують королівства-стихії Води, Вогню, Повітря, Землі, а також створений людиною штучний світ. І живеться нам, людям, добре і спокійно, якщо в цих королівствах все гаразд. Але іноді щось йде не так, стихії повствають, і тоді людина потрапляє у такі надзвичайні ситуації, як землетрус, цунамі, торнадо, смерч, пожежа, війна...

Щоб бути готовими до свого захисту під час повсталих стихій, 19 квітня учні вальдорфської ініціативи взяли участь у загальношкільних заходах до Дня цивільного захисту населення: розігрували ситуації щодо самозахисту, через ігри знайомились зі службами спасіння, стали учасниками тренувальної евакуації тощо. І головний висновок, який учні засвоїли - у будь-яких ситуаціях не піддваватися паніці!

Практична епоха "Навколишній світ"

Як відомо, навколишній світ умовно можна поділити на живу, неживу природу та штучне середовище, створене людиною. А тому з пізнавальною метою наші учні за тиждень епохи відвідали музей природи, де познайомилися зі світом птахів, ссавців, риб, та долучилися до світу залізних "птахів" в Харківському аероклубі імені Валентини Гризодубової: відчули на дотик крила та гвинти літаків, штурвал в кабіні пілотів гелікоптера, міць та велич створених людиною небесних машин.

Річний проект - казка "Велетень-себелюбець" та інші весняні розваги юних вальдорфців

13 квітня 2018 року учні та бітьки вальдорфської ініціативи "Дивосвіт" влаштували веселе весняне свято, на яке були запрошені учні паралельних класів ХЗОШ № 94, майбутні першокласники та вихованці вальдорфських дитячих садків. Це був річний проект - казка "Велетень-себелюбець". У виставі взяли участь учні 1-Б, 2-Б класів та їх батьки.

Всіх учасників свята привітала директор ХЗОШ № 94 Федорціва Надія Василівна, яка із задоволенням переглянула виставу та з радістю запросила на навчання нових учнів.

Діти продемонстрували знання та вміння з української, російської, англійської мови, математики, музики, які набули протягом навчального року.Адже, як відомо, знання краще засвоюються через рухи, ритми, музику. А тому на святі було багато пісень, віршів, ігор та панував веселий настрій.

Після вистави діти та батьки влаштували весняний ярмарок.Щиро дякуємо всім, хто влаштував та став глядачем свята!

"Батьківський день" у вальдорфській ініціативі "Дивосвіт": зближення родини і школи

23 березня, напередодні весняних канікул, у вальдорфській ініціативі «Дивосвіт» пройшов «Батьківський день», який мав насичену програму: відвідування батьками уроків, зустріч з класним вчителем, засідання батьківського комітету, круглий стіл з психологом з теми «Заохочення та покарання».

В рамках відвідування головного уроку з математики батьки учнів першого та другого класів не тільки познайомились з викладанням предмету, а й мали змогу поспостерігати за своїми чадами, які відкривались «з іншого боку», за взаємовідносинами між дітьми, за контактом учнів з вчителем.

Після уроку під час спілкування з класним вчителем батьки змогли знайти відповіді на свої запитання щодо відповідності рівня знань та вмінь учнів шкільним вимогам, необхідності домашніх завдань тощо.

Потім батьки вирішили нагальні питання щодо забезпечення навчального процесу необхідними матеріалами, проведення дітьми змістовного дозвілля під час канікул, організації виїзних заходів під час епохи «навколишній світ» тощо.

Цікаво та ефективно пройшла «зустріч у колі» зі шкільним психологом, де у кожного була змога замислитися над цінностями у своєму житті, а також спробувати знайти відповідь на риторичне запитання, що турбувало багатьох мам та татусів: «Карати чи не карати?». Учасники ділилися своїм досвідом щодо ієрархії у родині, налагодження більш близького контакту з дітьми, вміння тримати себе у руках під час багатократного нагадування дітям про їх обов’язки та дійшли висновку, що такі превентивні заходи дуже допомагають уникнути покарань та зберегти лад у родині.

Завершуючи день, і батьки, і вчителі дійшли висновку, що «батьківські дні» - це дієва форма живого спілкування родин зі школою, яка сприяє зближенню та взаєморозумінню,а значить, робить дітям більш комфортним шкільне життя.

Батьківські універистети: "Шкільне життя - в радість!"

Вже другий місяць триває навчання батьків майбутніх першокласників у вальдорфській ініціативі "Дивосвіт" при Харківській загальноосвітніх школі І-ІІІ ступенів № 94.

За цей період батьки ознайомились з нетрадиційними методами викладання таких традиційних предметів, як українська та іноземні мови, математика, а також зі специфічними предметами "малювання форм", "живопис", "образотворче мистецтво". Батьки із задоволенням занурились у дитинство та приміряли на себе дитячі способи пізнання навколишнього світу і шкільних наук через ритмічні рухи, ігри, малювання, ліплення, інші практичні вправи. Адже тільки через переживання власних відчуттів батьки зможуть зрозуміти, наскільки цікаво та корисно буде навчатися їх діточкам у вальдорфському класі.

Такі способи перевтілення вже дали свої результати: щоразу на навчання приходять нові батьки та залишають заяви на вступ дітей до такого класу. А попереду буде ще цікавіше: на дорослих "учнів" чекають зустрічі з прекрасним світом рукоділля та музики, яка є невід'ємною частиною на всіх уроках.

Під час навчання батьків майбутні учні у теплій атмосфері, яку створює їх майбутній вчитель, теж проходять нові для них життєві сходинки: через цікаві ігри та вправи знайомляться один з одним, звикають до вчителя, пізнають ази шкільного життя, яке, сподіваємося, як і нашим нинішнім учням, теж буде в РАДІСТЬ! Тож чекаємо всіх на наступних зустрічах, які відбудуться 3 та 17 квітня.

(фото - у розділі сайту "Фотогалерея 2017/2018 навчальний рік"

Дякуємо природі за здорову насолоду!

Сніг та холодні завірюхи не стали перегородою для насолодження зимою учням вальдорфської ініціативи "Дивосвіт". Катання на льоду, ліплення та малювання снігових фігур, качання у снігу і навіть стрибалки на скакалці у мороз! Дорослі скажуть: все це сприяє оздоровленню та закалюванню. А дітям головне - що такі розваги їм дуже подобаються, надають багато гарного настрою та відчуття щастя! Дякуємо природі та зимову здорову насолоду! (фото - у розділі "Фотогалерея 2017/2018 н.р."

Перший диктант у своєму шкільному житті - "Диктант Єдності"!

21 лютого 2018 року з нагоди Міжнародного дня рідної мови уу закладах загальної середньої освіти України було організовано проведення «диктанту єдності» українською мовою та мовами національних меншин. Другокласники Вальдорф паралелі ХЗОШ №94 також вперше писали диктант українською мовою. Свій витвір діти виконали із стараністю, завзятістю та фантазією, що можна відчути, побачивши фото у розділі "Фотогалерея 2017/2018 навчального року"

Масляна-Масниця до нас повернися!

З 12 по 16 лютого учні вальдорфської ініціативи "Дивосвіт" із задоволенням святкували Масляний тиждень: вчилися готувати смачні млинці, пекли пташок на Стрітення, насолоджувалися прогулянками у зимовому лісі, влаштували своїм батькам святкову виставу-концерт "Зимова казка" та стали учасниками організованого батьками театралізовано-ігрового дійства на свіжому повітрі "Зиму проводжаємо, Весну закликаємо!", під час якого було багато хороводних веселих ігор, прощання з поганими думками та загадування гарних побажань, спалювання Морени, закликання Весни та частування один одного млинцями, пиріжками й варениками.

"Ой, винь, зозуле, ключі з вирію,
Відімкни двері, пусти літечко,
Хай у подорож рушає,
Нашу землю звеселяє,
Нашу землю звеселяє!"

Тепер, гідно провівши у вирій Зиму, діти зі світлими думками про пробудження нової прекрасної пори року - весни - стануть готуватися до прекрасних весняних свят. (фото - у розділі "Фотогалерея 2017/2018 навчального року"

Тваринотерапія - корисна для здоров'я!

15 лютого учні вальдорфської ініціативи "Дивосвіт" відвідали Фельдман Екопарк та додали до скарбнички свого здоров'я багато коштовностей у вигляді позитивних вражень, приємних відчуттів, захвату та здивувань, які, безперечно, покращать їх емоційне самопочуття! Адже територія Фельдман Екопарку - це дійсно краще місце для яскравого активного відпочинку незалежно від пори року!

Діти познайомилися з різними породами й характерами коней та відчули на дотик їх любов до людей; були у захваті від виступу справжніх тварин-артистів, особливо - від масаж-терапії кота Мандарина; були вражені м'якістю та теплом шерсті великої, але дуже доброї і дуже гарної собаки породи хаскі. Під чашечку гарячого чаю діти взяли участь у майстер-класі, з якого кожен поніс додому виготовлене своїми руками сонечко та частинку тепла від доброзичливих та професійних працівників парку. А на останок дітям пощастило побачити, як обідають всі тварини парку: від маленьких в'єтнамських свинок і нещодавно народжених ягнят до величних левів, тигрів, незграбних ведмедів, впевнених у собі вовків-альбіносів і навіть "корабля пустелі" - двогорбого верблюда.

До нових зустрічей, наші молодші брати!

Навчання вальдорфських вчителів

Учасниками зимових сесій Всеукраїнського вальдорфського семінару стали вчителі Харківської вальдорфської ініціативи «Дивосвіт» Світлана Головіна (1 курс, у місті Одеса) та Валентина Проценко (2 курс, у місті Кривий Ріг). З ранку до пізнього вечора протягом шести днів студенти-першокурсники вивчали феноменологію, особливості дітей віком 7-14 років, проводили цікаві досліди щодо середніх чуттів людини, займалися рукоділлям до Різдва та проходили інші предмети для загального розуміння штайнерської педагогіки. Другокурсникам під час навчання було надано багато корисної методики викладання різних навчальних предметів у молодших класах: математики, мови, музики, рукоділля тощо, яку вони «пропустили через себе», виконуючи всі вправи на практиці. Безцінним також є обмін досвідом між вальдорфськими школами та ініціативами під час семінарів. Але найголовніше та найцінніше, що дають такі семінари – це вальдорфський дух та натхнення для подальшої педагогічної діяльності з нашими любими учнями.

Новорічні листівки батькам поштою

Як по-справжньому працює Укрпошта та як правильно відправити поштою листа, дізнавалися учні 1 та 2 вальдорфських класів. Все робилося послідовно. Діти власноруч виготовили для своїх батьків чи інших родичів вітальні листівки та конверти до них. Потім в разом з вчителями поїхали на пошту, де вперше купували та приклеювали марки, кидали конверти у скриньку. Для учнів цей досвід знадобиться у житті, а для батьків таке привітання стане приємною несподіванкою!

Сімейне новорічне свято вальдорфської ініціативи "Дивосвіт"

22 грудня учні вальдорфських класів та батьки влаштували сімейне новорічне свято. Діти розповідали вірші, співали пісні, грали на флейтах, танцювали, виконали казкову композицію "Лускунчик".
Батьки продемонстрували традиції зимових свят в різних країнах світу, разом з дітьми у спільному хороводі співали колядки, інші новорічні пісні українською, російською та англійською мовами.
Наприкінці свята родини отримали чудові подарунки, серед яких – казкові книжки, вовняні іграшки, пенали для крейди та воскових олівців, настільні календарі з фотографіями, які будуть цілий наступний рік нагадувати про барвисте життя вальдорфської ініціативи «Дивосвіт».

"Миколаю, Миколай, до нас в гості завітай!"

Чарівним виявився День Святого Миколая для учнів вальдорфських класів. Учні 1-Б зустрілися із казкою «Морозко», яка вчить бути ввічливими, добрими. Кожний учень першого та другого класів із затамованим подихом слухав про свої добрі справи, які здійснив протягом останнього часу та отримав за це солодощі від Святого Миколая в іменних мішечках. Але час добрих справ не закінчується цим Святом. Кожна людина знає: твори добро повсякчас і воно повернеться сторицею!

Підтримка друзів з особливими потребами

До дня Святого Миколая учні 2-Б класу завітали до вихованців школи «Фенікс» (для дітей з особливими потребами), яким показали чудовий спектакль "Дівчинка і ліхтарик", виконали музичні номери. А ще кожний учень дістав зі свого рюкзака та подарував господарям дуже потрібні їм предмети особистої гігієни та матеріали для творчості, які обов'язково знадобляться у навчальному процесі. Всі речі були куповані на кошти, зібрані на осінньому ярмарку. Діти з «Фенікса» сердечно подякували маленьких друзів і помічників Святого Миколая і побажали залишатися такими ж добрими, милосердними і веселими.

Адвентська спіраль

«Адвент, Адвент, іде Адвент….» - з натхненням співали учні вальдорфських класів Харківської ЗОШ № 94 для вихованців дитячого садочка «Квітучий садок», який став організатором чарівного заходу «Адвентська Спіраль».
Кожна дитина, яка запалила вогник своєї душі та отримала зірочку від ангела, що супроводжував її, була зачарована красою палаючих у напівтемряві свічок та відчула, що вона теж може додати світла у нескінченну спіраль життя. У багатьох вальдорфських спільнотах щорічне проживання Адвенту, що триватиме чотири тижні, починається святом Адвентської Спіралі, яке символізує шлях до світла, руху та змін. Це свято є одним з улюблених і воно справді унікальне і значуще.

Чарівне свято ліхтариків

Наприкінці листопада учні 1 та 2 вальдорфських класів Харківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 94 влаштували собі свято. Батьки та гості із задоволенням спостерігали за хороводом гномиків-першокласників, слухали мелодії на флейті другокласників.
Кульмінацією виступу стала театралізована гра учнів 2 класу у створеній вчителем Чащиною Наталією Олександрівною музичній п'єсі за мотивами казки "Дівчинка з ліхтариком". Діти у гарних костюмах перевтілилися у пряху, коваля, білочок, зайчиків, їжачків, вітер, зірки, інших героїв та гармонійно, на одному подиху зіграли свої ролі.
Та, як виявилося, на всіх учасників у кінці свята чекав сюрприз. Не тільки діти, а й дорослі не змогли стримати вигук захоплення від побаченого чуда: палаючих у темряві різними кольорами виготовлених дітьми ліхтариків. Цей стан дива, радості та краси неможливо передати! Їх вогонь надихає, вселяє віру у чарівність миті. А ще гномики приготували учасникам свята скарби: ізюм, яблучка, морковку, печиво, через які можна було побачити інші кольори палаючих вогників та обов'язково поділитися половинками дарів з іншими гостями. Всі відчули себе причетними до великої вальдорфської родини.
Такі свята, за висловами батьків, дуже зближують їх з дітьми, бо дають можливість і дорослим ще раз прожити дитячі приємні відчуття.

Відкритий урок української мови у 2 класі за вальдорфською системою навчання у листопаді 2017 року

Одним із головних завдань початкової школи є планомірна та систематична робота з формування каліграфічного письма. У вальдорфській школі в першому класі діти знайомляться з характерами звуків мови та написанням літер, а в другому класі поглиблюється робота над правильним поєднанням літер, красивим написанням слів та речень. Уроки у вальдорфській школі комбіновані.

Під час рухливої частини діти згадують та пишуть число, місяць, день тижня. Обговорюють, яким чином можна отримати дане число ( наводять приклади чотирьох арифметичних дій), переходять до співу та гри на флейтах. Мускільні вправи рук змінюються написанням слів пальчиками, на дощечках, а потім у спеціальних кольорових зошитах. На уроці діти "подорожували" до столиці України, складали речення та записували друкованими та письмовими літерами текст. В кінці уроку другокласники переказували історію про старого гнома та слухали продовження історії. /перегляньте наші фото у галереї/

Терпимість та добро врятують світ

До Міжнародного дня толерантності 16 листопада у вальдорфських класах пройшли цікаві подорожі світом літературних та народних казок, які вчать терпимості, добру та взаємодопомозі: "Рукавичка", "Гуси-лебеді", "Снігова королева", "Пригоди Нільса з гусями", "Гномик Пок" та багато інших. Діти згадали своїх улюблених героїв та їх гарні вчинки. Учні 1-Б класу переказували та малювали казкові сюжети добра. А учні 2-Б класу інсценували одну з таких казок "Дівчинка з ліхтариком". Наслідуючи казкових персонажів, школярі взяли участь у рухливих іграх, де вчилися бути толерантними один до одного та оточуючого світу.

Свято Осені - 2017 у вальдорфських учнів

Згідно з кругообігом року у вальдорфській школі велику увагу приділяють святам, які проходять у цікавих для їх учасників формах: звітні виступи, походи, квести, ігрові програми, виставки-ярмарки, інсценовані історії тощо.
20 жовтня 2017 року діти і батьки 1-Б та 2-Б класів із задоволенням взяли участь у Святі Осені, на яке також завітали майбутні першокласники з харківських вальдорфських дитячих садочків.
Свято розпочалося звітними виступами учнів, що є вдалою формою контролю знань і вмінь наприкінці епохи, адже що може бути краще для самовмотивованості учнів молодших класів, ніж публічний відповідальний виступ перед батьками, друзями та меншими за них гостями свята.
Першокласники, які перевтілилися у гарних лицарів та принцес, привітали господарку-Осінь віршами, казкою "Золоті ключі Осені", під час якої продемонстрували свої знання декількох пісень, вміння працювати у колі, результат свого першого знайомства з різними музичними інструментами, та подарували майбутнім першокласникам власноруч виготовлені листівки.
Другокласники виконали пісні, що супроводжували досить вдалою грою на пентотонічній флейті, на високому рівні інсценували декілька цікавих та гумористичних казок й оповідань, чим дуже порадували своїх батьків, всіх гостей та викликали бажання у першокласників теж стати кращими учнями.
Також діти разом з дорослими із задоволенням подивилися виступи на осіню тематику своїх однокласників, які відвідують танцювальний та вокальний гуртки при нашій школі.
Другою важливою і не менш цікавою частиною свята стала благодійна виставка-ярмарок, кошти від якої будуть відправлені у харківську вальдорфську школу для дітей з особливими потребами. Діти разом з родинами дуже постаралися, щоб продемонстрували свою майстерність щодо виготовлення гарних поробок з дерева, бісеру, тканини, металу, інших матеріалів, а також смачних й оригінальних виробів з тіста.
Та головний результат свята - зміцніла дружба між вальдорфськмим учнями та зміцнілі родинні стосунки в їх родинах, задоволеність дітей результатами своєї наполегливої праці в першій чверті навчального року та гарний настрій, з яким вони заслужено пішли відпочивати на канікули.

Посвята у лицарі

Починаючи з 22 вересня, природний годинник перекотився з літа на зиму – ніч почала більшати, а день – коротшати. Ще наші предки вважали, щоб пережити холоди та темряву, потрібна особлива мужність, стійкість, терпіння.
У вальдорфських школах є традиція у цей час через проходження випробувань здійснювати посвяту учнів у лицарі. Адже в уявленнях дітей лицарі – справжні мужні воїни.
29 вересня 2017 року до традиції приєдналися і вихованці Харківської вальдорфської ініціативи «Дивосвіт», учні 1-Б та 2-Б класів Харківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 94, здійснивши пригодницьку подорож лісами біля родового поселення «Стожари» неподалеку від міста Харків.
Учні мужньо, терпляче, незважаючи на свій маленький ріст та вік, долали природні перешкоди: хащі на схилах, рови, орієнтувалися за маркуванням, шукаючи подальший шлях. Дехто з дітей вперше в житті подолав страх, щоб пройти поруч зі справжнім ревучим биком. За всі ці старання на дітей чекала приємна несподіванка – зустріч зі справжнім Лицарем Світла, який посвятив хлопчиків у лицарі та надав настанови, серед яких: для хлопців – бути сміливими, сильними, благородними, мужніми, дружними, щедрими, для дівчат – бути берегинями добра, краси та підтримувати юних лицарів. Наприкінці походу на дітей чекав смачний обід та цікаві випробування на штучних перешкодах, створених мешканцями «Стожар». Додому діти повернулися натхненні та щасливі.

Епоха "Букви та звуки"

Навчання письма у вальдорфській школі суттєво відрізняється від загальноприйнятого. Рух від художнього до інтелектуального — один із основних принципів вальдорфської педагогіки. У навчанні письма це відображається в тому, що дитині не даються готові абстрактні знаки літер, а вона сама відкриває для себе їх форму. Вчителі проводять дитину шляхом, аналогічним до того, в результаті якого виникли знаки літер.

Епоха "Букви та звуки" обов'язково проводиться після епохи "Малювання форм". Учитель, залежно від підготовки школярів, самостійно визначає час проведення та тривалість кожної епохи. Ознайомлення з голосними та приголосними звуками та позначенням їх буквами (без розрізнення двох понять) відбувається через потрійний крок переживання: активне вживання звука в мовленні, вичленовування його з потоку мовлення, слухання розповіді про звук, що вивчається, ознайомлення зі знаком, що відповідає букві (учитель самостійно обирає шрифт: друкований, рукописний чи напівдрукований). Голосні звуки вводяться через образне сприяння внутрішнього душевного стану, настрою людини. Приголосні — через подібність до об'єктів, предметів, явищ навколишнього світу.

У другому класі "казковий" період у дитини ще триває, тому продовжуються і заняття, розпочаті в першому класі. Вони націлені, в основному, на засвоєння і розрізнення пластично-утворюючих та музично-мовних елементів мовлення, на ознайомлення дитини з навколишнім світом. Продовжується розвиток мовлення і мовного чуття через оповідання, де діючими особами є тварини. Дитина цього віку дуже чутливо сприймає оточуючий світ і добре розуміє тварин, які діють «по-людськи».

Під час епохи "Букви та звуки" поглиблюються знання учнів про мовні звуки, здійснюється поступовий перехід від образного сприйняття дитиною букви до усвідомлення її як мовного знака. Від малювання букв алфавіту діти переходять до їх написання. Важливо, щоб письмо не стало автоматичним, необхідно зберігати принцип малювання письма. Особлива увага звертається на формування в учнів красивого почерку та вміння гармонійно розташувати текст на папері. Літери поступово стають меншими в розміри, що вимагає від учнів особливої вправності та уваги до з'єднання та прописування елементів літер.

Епоха «Малювання форм» - забавлянка чи навчання?

Навчальний рік наших початківців розпочався з епохи «Малювання форм». Здавалося б, діти просто малюють. А насправді за кожним штрихом – нове переживання кольору на білосніжному аркуші, переживання прямої чи кривої лінії, її форми, освоєння простору, формування почуття межі, вміння володіти своєю рукою, кожним пальчиком, виховання наполегливості і багато чого іншого. І разом з цим – це спосіб м’яко, але впевнено перейти від звичного вчорашнім дошкільнятам малювання до вивчення мови та математики, коли ці палички вже впевненою рукою дитини складуться у букви, цифри, геометричні фігури тощо. (дивись фотогалерею)

Чому вальдорфська школа?

Класи з елементами вальдорфської педагогіки - це повноцінна ФОРМА ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ, можливість РАЗОМ зі своїми дітьми доторкнутись до СПРАВЖНЬОГО, ВІДЧУТИ здоров'язберігаючі ОСНОВИ РОЗВИТКУ, ГАРМОНІЮ з собою і природою, ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС, індивідуальний підхід.Загальноосвітні школи в різних країнах використовують ці ЖИТТЄВІ педагогічні імпульси.

Навчальні програми за вальдорфською методикою рекомендовані Міністерством освіти і науки УКРАЇНИ до використання У навчальному процесі ДЕРЖАВНИХ шкіл. На даний момент по всій країні розбурхується хвиля утворення вальдорфських ІНІЦІАТИВ, відкриваються вальдорфські паралелі при державних школах.

Наша батьківська вальдорфская ініціатива "ДИВОСВІТ" працює в Харківській загальноосвітній школі № 94, вул.Плеханівська, 151.

ВЖЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗАЯВКИ на наступний навчальний рік в 1клас. КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА! В КЛАСІ ПЕРЕДБАЧЕНО 18-23 УЧНЯ!

Запрошуємо до школи, з якої діти не хочуть йти додому

Де б ви ще бачили таку картину: закінчується день, біля шостої години вечора у групі подовженого дня бавляться у рожевому шатрі, грають у різні музичні інструменти, слухають та інсценують казку, займаються оригамі група дітей 1 та 2 класу, посмакувавши перед цим зробленими власноруч бутербродами, а біля класу сидять декілька батьків. Поруч проходить інший вчитель та запитує у них: "А чого ви тут сидете?" і у відповідь чує дивні для звичайної школи слова: "Діти не хочуть йти додому"....

Це не вигадка і не школа мрії, це все відбувається вже сьогодні. І в цьому можуть взяти участь і ваші діти.

Вітаємо з відкриттям другого вальдорфського класу!

Минулорічні першколасники Харківської вальдорфської ініціативи "Дивосвіт" вже підросли, стали другоклашками та набули ще більше друзів, які об'єдналися у 1-Б клас. І разом з новими учнями та батьками нас стало більше! Вітаємо всіх "дивосвітівців" з початком нового, для когось - першого, 2017/2018 навчального року! Бажаємо нашим юним друзям з 1-Б та 2-Б класів міцного здоров'я, нових цікавих вражень та великих радісних здивувань на учнівському шляху!

Кiлькiсть переглядiв: 378